We beginnen bij het begin: Google Search.

Google Search

Wie tegenwoordig met een vraag zit, gaat meteen naar “Google” om het antwoord te vinden. Maar “Google (inc.)” is eigenlijk het overkoepelende bedrijf waaronder alle Google Tools ontwikkeld worden. Om duidelijkheid te scheppen over welke tools het gaat in deze (en de volgende blogsposts) zal ik hier niet “Google” gebruiken, maar wel “Search” (en ook niet Google Search want da’s te lang om te tikken ;)).

Ow, dit is enkel toegankelijk voor leden...

Vul het paswoord in om verder te lezen.
Geen paswoord?
Word dan snel lid van Online marketing for adventurous solo-entrepreneurs! op Facebook!

Hoe het ook zij, Search is de kern vanwaar de meeste zoekopdrachten vertrekken en is dé reden waarom je je website “SEO-proof” zou moeten maken. Zonder Search heeft je website niet meer of minder de functie van een visitekaartje dat enkel bekeken wordt door een percentage van degenen aan wie je je échte visitekaartje gaf.

De “Werk aan je website”-week staat dus volledig in het teken van enkele SEO-technieken die je eenvoudigweg kan toepassen om je site beter begrijpbaar te maken voor Search.

Meer weten? vraaghet@treesjevanhaeren.be

Handtekening - Treesje

Cut to the chase

Geen tijd te verliezen? Neem hier direct contact met mij op!